Kui kuulujutud vastavad tõele, siis on Peugeot loobunud F1-st ning kontsentreerub ilmselt Rallispordile, kus neil oluliselt rohkem edu on. Teine prantsuse autovalmistaja Renault müüb oma mootoreid Mecachrome`ile ja Supertec`ile ning AMT-d arvatakse samas suunas minevat.

Sel aastal on Prost/Peugeot tiim olnud tõelistes raskustes ning mootoritest ei taha jõudu irduda isegi loitsude abil. Vastupidavus on sama mis BAR tiimil eelmisel aastal ning kuigi Minardidest ollakse veel kiiremad, pole tiimil sel aastal vist erilist punktilootust. Prosti leping Peugeot`ga lõpeb sel aastal ning hoolimata mehe katsetest saada endale Mercedese mootor, ütles Daimler-Chrysler mõni nädal tagasi, et Mercedese mootoreid tehakse vaid McLarenile. Prosti ainuke lootus on hetkel Renault, kes on talle pakkunud Superteci mootoreid järgmiseks aastaks, kuni Renault ametlikult tagasi tuleb.

AMT taga arvatakse olevat kaudselt Toyota, kes tahab liituda uue tiimina aastal 2002. Kuulujutud viitavad sellele nagu otsiks Toyota võimalust endale juba olemasolev F1 mootor muretseda. Samas on Peugeot V10 mootor näidanud ennast vaid halvast küljest ning Toyota mootorid CART sarjas, kus mootor on küll veidi väiksem, on tõestanud oma ülemvõimu, kuigi väikestest tehnilistest kaladest ei ole veel üle saadud.

Uuest "Peugeot" mootorist on huvitatud nii Sauber, kui ka Minardi ning nendel meeskondadel peaks jõuallikate jaoks ka raha leiduma. Sauber sõidab hetkel 1999 aasta Ferrari mootoriga, mis tegelikult jätab ta igaveseks keskklassi autoks. Heaks müügiargumendiks oleks siiski esimene näitlik show, kus suudetakse tõestada uute mootorite suutlikkust näiteks Ferrariga võrreldes.